fredag den 6. september 2013

Introduktion

Hejsa godt du kom!

Velkommen til min ny oprettede blog. Her vil du opleve et væld af opskrifter på mad, som har nøgleordene; BILLIG, NEM, SUNDT(kager kan dog også snige sig ind), HURTIGT og selvfølgelig VELSMAGENDE.

Denne blog skulle appellere til alle de stakkels studerende, som er flyttet hjemmefra og savner mors kødgryder, men ikke selv har et særligt stort budget, overskud i hverdagen til madlavning eller har særlige gode evner i et køkken (been there!!). DOG kan du, som ikke læser på universitet eller lignede, men bare trænger til et nemt og billigt måltid sagtens også kigge med her.

Mine blogindlæg skulle gerne være utrolig overskuelige, og jeg forklarer trin for trin, hvordan maden skal tilberedes, og som afslutning giver jeg en lille note omkring, hvordan jeg selv synes retten tog sig ud.
Sammen med indlægget vil jeg lægge billeder op af selve processen, så du kan sammenligne undervejs. Så hvis din gulerodssuppe er mere grå end orange, så kunne det godt tænkes, at noget var gået galt undervejs...

Så! nu er det bare med at komme i gang, læs mine opskrifter og bliv en ørn i et køkken på kort tid.
Min kloge mormor har altid sagt, at "så længe man kan læse og forstå en opskrift, så kan man også lave mad!" Og det er præcis DET, som min blog her vil bevise, så nu håber jeg bare på, at du også er enig.

Der er ikke andet at sige end GOD FORNØJELSE og brand nu ikke køkkenet ned fordi du skal se Top Gear eller Sex and The City samtidig.

2 kommentarer:

  1. Wuhuuuuuuuuuuu! Jeg er allerede fast læser - glæder mig til at se, hvad du finder på! :-)

    SvarSlet
  2. Ser godt ud Eline :D Glæder mig til at kigge med!

    SvarSlet